Strony

Dog print


SPRZEDAM • INSTAGRAM • ASK

Nareszcie, koniec tygodnia. To czas, gdy mogę odpocząć od szkoły i porządnie się wyspać. Pomimo, że ten tydzień trwał trochę krócej to i tak jestem nim zmęczona, być może dlatego, że wcześniej była długa przerwa i przyzwyczaiłam się do czegoś znacznie innego. Ostatnio mam coraz gorsze dni. Widzę, że mój blog stoi w miejscu. Staram się, aby stylizacje były estetyczne i ciekawe. Cały czas zastanawiam się czy tego po prostu nie zostawić, jednak gdy myślę, że spędziłam już tu ponad 2 lata to jest mi tego trochę szkoda, ale trudno czerpać z tego satysfakcję, gdy nic nie wychodzi. 


photo by Konrad

kurtka - new yorker
koszula - aupie
spodnie - diverse
zegarek - daniel wellington
bransoletki - rings&tings
torba - persunmall
buty - lovelyshoes

40 komentarzy :

  1. Super wyglądasz! Nie poddawaj się ! :) Bywasz rzadko, ale my nadal czekamy, także głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic na siłę, prezentuj to w czym czujesz się dobrze i w czym chodzisz na co dzień bo takie stylizacje "typowo na bloga" to nie jest dobry pomysł c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prezentuję to w czym czuję się dobrze i w czym chodzę na co dzień :)

      Usuń
  3. boskie buty i torba ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO PODOBA MI SIĘ TWOJA STYLIZACJA :)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE
    ZOCHA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna torba ..zakochałam się w niej .. <3.!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie a torba jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowniee! ♥
    Obserwuję ;3

    pozdrawiam Nika ☺
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://secreetivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ładna :D
    świetny zestaw,najbardziej podoba mi się koszula,zegarek i torba ♥

    http://livewhilewereyounnnng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie wyglądasz, wszystko jest piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszula :D super buty, podobają mi się tyle, że czarne, widziałam takie u wielu blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdanie kosmetyczne u mnie, serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the bag! I wish you posted in English as well...

    http://fashamorphosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw:0 torba jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna torebka i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty ;)
    obserwujemy;)??

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula mnie powaliła :) taka pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że takie młode dziewczyny jak Ty mają bloga i dbają o siebie. Śliczna jesteś i pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie wyglądasz, a torba jest genialna ;)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko paska brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ta torebka i koszula są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne połączenie jak zawsze!!! Zakochałam sie w koszuli!!


    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajna koszula, lubię takie zabawne nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chorowałam kiedyś na tą torbę ! ;)
    wszystko super ! ;) obserwuje kochana ;)
    zapraszam do mnie i mam prośbę, aby w nowym moim poście wejść dzięki niemu na stronę Sheinside, bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja to bym już chciała jakiś koniec marca czy coś... :o mam tyle na głowie...
    wyglądasz świetnie i masz cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  27. buty genialne!
    http://www.vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowa Wieś City? XD
    Sliczna kutka <3
    Sliczna koszula <3
    Sliczna torebka <3
    Sliczne włosy <3
    Sliczna twarz :C

    OdpowiedzUsuń

Mild Clouds © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka